Ervaringsverhalen

Hoe ervaren onze gebruikers OZO?

Of je nou zelf ondersteuning nodig hebt of juist zorgt voor een ander. OZO is er voor iedereen. De cliënt, jong of oud, staat centraal, maar ook mantelzorgers, familie en vrienden, (zorg)professionals en de gemeente kunnen gebruik maken van het communicatieplatform.

Inspirerende verhalen van echte gebruikers

Tabitha Heijnen

Mantelzorger

''Doordat ik aan iedereen in één keer kwijt kan waarvan ik vind dat zij op de hoogte moeten zijn, ondersteunt dit mij in mijn dagelijks leven.''
Ellen Eektimmerman

Intern begeleider

”Voor ouders is het vooral heel transparant, ouders zien precies wie met wie communiceert en wat er gezegd wordt. Zij hebben ook de regie!”
Maria van Eerden

Verpleegkundige

''Cliënten hebben de regie en OZO ondersteunt dat. Ik beschouw het als een fijn stuk gereedschap.''

Alle ervaringsverhalen

Regio, Flevopolder

”Samen met gebruikers uit de provincie Flevoland willen we laten zien waarom het belangrijk is om kwetsbare…

Gijs, Jongerenadviseur

”OZO werkt voor ouderen, maar ook heel goed bij jongeren.”

Marian en Jan, Zorgontvanger en mantelzorger

‘Je kunt thuis blijven zitten, dat scheelt veel tijd en energie ook vooral.’

Kim van Wordragen, Wijkverpleegkundige

“OZOverbindzorg geeft energie omdat het tijd bespaart die ik kan investeren in andere dingen.”

Pascal, Zorgontvanger

Via OZO kijken Pascals vertrouwelingen over zijn schouder mee. En dat helpt. ”Het werkt simpel en goed, ik wil…

Job Fackeldey, Gedeputeerde Provincie Flevoland

”OZO is een manier waardoor je niet meer hoeft te denken, oh waar is dat telefoonnummer ook alweer? Nee, dit is…

Anja , Mantelzorger

”Wat ik heel fijn vond is dat je op iets kon reageren en binnen afzienbare tijd een antwoord kreeg waar je wat mee…

Lisanne , Verpleegkundige specialist

”Via OZO weet iedereen direct het behandeldoel en welke acties we gaan uitzetten.”

Anja , Apotheker

”Van OZO is het ontzettend handig om de thuiszorg, of andere mensen, zoals de huisarts, tegelijk te…

Felice , Praktijkmanager

”We hebben heel snel antwoord en het kan op je eigen moment, wat ontzettend fijn is!”

Deborah , Doktersassistente

”De communicatie heeft korte lijntjes, minder telefoontjes en minder onzekerheden.”

Geke Diks-Baltus, MS- en suikerpatiënt

‘Als het een keer niet klopt, kan ik dat zo zien. En ook mijn dochter kijkt mee’.

Fleur , Wijkverpleegkundige

”Je kunt op een laagdrempelige en veilige manier communiceren met het netwerk van de cliënt, zonder dat je iemand…

Bardo Strijdhorst, Huisarts

“Door een verschil in systemen kwam informatie soms niet goed over. Naar wie je de boodschap via OZO ook stuurt, de…

Eline Baijense, Wijkverpleegkundige

“In plaats van vier telefoontjes, één berichtje in OZOverbindzorg: dat werkt veel sneller!”

Ozlem Saltik, Apothekersassistente

“Alles wat besproken wordt over de zorg staat zwart op wit, dat is voor iedereen ideaal.”

Karin & Tessa, Moeder & dochter

“Niet alleen voor de ASS-gerelateerde zorg, maar ook voor de ‘normale dagelijkse zorg’ is OZO belangrijk. Zo moest…

Wietze Haanstra, Adviseur BEZINN

”Met behulp van OZOverbindzorg ben je in staat om zicht te houden op de zorg. Partijen kunnen onderling…

Sonja, Ergotherapeut

”Wij zijn een van de eerste gebruikers van OZO. Ik gebruik het niet voor al mijn patiënten, maar zeker in de…

Andrea Gnoth , Diëtist

“De patiënt zelf kan meekijken in OZO. Dat maakt onderlinge communicatie tussen zorgverleners en de patiënt…

Lisa, Thuiszorgmedeweker

”Alles digitaal, heel efficiënt en tijdbesparend.”

Sjaak Veldman & Martin Dieleman, Wijkteam & Huisarts

”OZO is er niet voor ons professionals, maar voor de mensen kwetsbare situaties in onze samenleving.”

Annemieke van der Zon, Zorgcoördinator & praktijkondersteuner

”Door OZOverbindzorg houden patiënten zelf zo lang mogelijk de regie!”

Hans Verbist, Geriatrisch consulent

‘Die nicht belde mij bijna iedere dag. Ze belt me dankzij OZO nog maar één keer per maand ongeveer, ze kan nu…

Sluit je aan bij meer dan 150.000 gebruikers!

Aanmelden Op de hoogte blijven?