Wanneer er voor jou een account in OZO is aangemaakt, ontvang je een mail ‘Activeer jouw OZO account’. Door te klikken op de knop in de mail, kun je jouw account in gebruik nemen.
Waarschijnlijk ben je door een coördinator (bijvoorbeeld een huisarts, casemanager of (wijk)verpleegkundige) uitgenodigd in een netwerk van een cliënt/jeugdige; een persoon waarbij jij betrokken bent. Met het koppelen van jouw gegevens aan het netwerk van deze cliënt/jeugdige, ontvang je automatisch een uitnodiging voor deelname aan OZO.
Wanneer je op de link in dit mailbericht klikt, kun je een wachtwoord aanmaken. Hierna is jouw account geactiveerd en kun je binnen het netwerk communiceren met de cliënt/jeugdige en alle andere deelnemers.
OZOverbindzorg is an online communication platform, where care comes together!
Why should I use OZOverbindzorg?
What is unique about OZO?
Wanneer een cliënt/jeugdige niet zelf deel kan nemen, vanwege de digitale vaardigheid of anderstaligheid kan de mantelzorger/naaste diegene vertegenwoordigen in OZO. Vanzelfsprekend betrek je de cliënt/jeugdige/verantwoordelijke altijd bij het lezen of plaatsen van berichten in OZO. Wanneer er geen mantelzorger of vertegenwoordiger betrokken is, dan zal de coördinator in het netwerk deze rol vervullen.
Wanneer je een module in OZO aan zet, kun je gebruik maken van extra functies. Een coördinator in OZO kan een module voor een cliënt/jeugdige aan- en/of uitzetten. Wanneer een module is aangevinkt zie je dit terug op de startpagina van een cliënt/jeugdige op één van de blauwe knoppen. Je kunt meerdere modules tegelijk aan- en/of uitzetten.
Onze helpdesk gaat voor jou op zoek naar het antwoord. Stuur ons een chatbericht via de website of mail naar helpdesk@ozoverbindzorg.nl. Ook zijn wij op werkdagen van 9:00 – 17:00 te bereiken op 088 60 30 800.
Naar kennisbank