Ervaringsverhalen

Hoe ervaren onze gebruikers OZO?

Alle ervaringsverhalen

Anja , Apotheker

”Van OZO is het ontzettend handig om de thuiszorg, of andere mensen, zoals de huisarts, tegelijk te…

Felice , Praktijkmanager

”We hebben heel snel antwoord en het kan op je eigen moment, wat ontzettend fijn is!”

Deborah , Doktersassistente

”De communicatie heeft korte lijntjes, minder telefoontjes en minder onzekerheden.”

Geke Diks-Baltus, MS- en suikerpatiënt

‘Als het een keer niet klopt, kan ik dat zo zien. En ook mijn dochter kijkt mee’.

Fleur , Wijkverpleegkundige

”Je kunt op een laagdrempelige en veilige manier communiceren met het netwerk van de cliënt, zonder dat je iemand…

Hans Verbist, Geriatrisch consulent

‘Die nicht belde mij bijna iedere dag. Ze belt me dankzij OZO nog maar één keer per maand ongeveer, ze kan nu…

Bardo Strijdhorst, Huisarts

“Door een verschil in systemen kwam informatie soms niet goed over. Naar wie je de boodschap via OZO ook stuurt, de…

Eline Baijense, Wijkverpleegkundige

“In plaats van vier telefoontjes, één berichtje in OZOverbindzorg: dat werkt veel sneller!”

Karin & Tessa, Moeder & dochter

“Niet alleen voor de ASS-gerelateerde zorg, maar ook voor de ‘normale dagelijkse zorg’ is OZO belangrijk. Zo moest…

Ozlem Saltik, Apothekersassistente

“Alles wat besproken wordt over de zorg staat zwart op wit, dat is voor iedereen ideaal.”

Wietze Haanstra, Adviseur BEZINN

”Met behulp van OZOverbindzorg ben je in staat om zicht te houden op de zorg. Partijen kunnen onderling…

Sonja, Ergotherapeut

”Wij zijn een van de eerste gebruikers van OZO. Ik gebruik het niet voor al mijn patiënten, maar zeker in de…

Sluit je aan bij meer dan 150.000 gebruikers!

Aanmelden Op de hoogte blijven?