Home
Wat is OZOverbindzorg?
Waar zijn we actief?
Wat bieden we?
Wie zijn wij?
Voor wie?
Cliënt/familie
Professional
Gemeente
Jeugd/onderwijs
Account aanvragen
Aanmeldformulier professionals OZOverbindzorg
Aanmeldformulier cliënt – mantelzorger
Webinars/Uitleg
Nieuws
Nieuws
Blog
Ervaringen
Corona
Jaarrapportages 2020
Helpdesk
Instructievideo’s
Veelgestelde vragen
Downloads
Inloggen
Home
Wat is OZOverbindzorg?
Waar zijn we actief?
Wat bieden we?
Wie zijn wij?
Voor wie?
Cliënt/familie
Professional
Gemeente
Jeugd/onderwijs
Account aanvragen
Aanmeldformulier professionals OZOverbindzorg
Aanmeldformulier cliënt – mantelzorger
Webinars/Uitleg
Nieuws
Nieuws
Blog
Ervaringen
Corona
Jaarrapportages 2020
Helpdesk
Instructievideo’s
Veelgestelde vragen
Downloads
Inloggen
Stel je vraag:
088-6030800
ma t/m vrij 9.00-17.00 uur
helpdesk@ozoverbindzorg.nl
Inloggen
Veelgestelde vragen
Tweestaps-beveiliging
Moet ik elke keer als ik inlog een code invoeren?
Ik heb al een 06-nummer ingevoerd in OZOverbindzorg. Kan ik deze laten staan?
Ik wil mijn nummer invoeren, maar ik kan niet vinden waar op OZOverbindzorg.
Ik maak als professional gebruik van meerdere accounts. Kan ik mijn 06-nummer vaker gebruiken?
Ik heb geen 06-nummer. Wat nu?
Lees meer
Privacy en beveiliging
Wat wordt er bedoeld met de NEN 7510 en ISO 27001 certificering?
Doet OZOverbindzorg iets met de gegevens die in het systeem staan?
Wat is het verschil met OZOverbindzorg en een PGO?
Waarom mogen er geen meerdere personen op 1 account?
Word er regelmatig een back-up gemaakt van de server waar mijn gegevens op staan?
Samenwerkingsovereenkomst
Waarom moet er een overeenkomst komen tussen OZOverbindzorg en organisaties die het platform van OZOverbindzorg gebruiken?
Wat vraagt de AVG van een partij als OZOverbindzorg?
Waarom kiest OZOverbindzorg niet voor een standaard verwerkersovereenkomst zoals bijvoorbeeld die van de BOZ?
Maar neemt OZOverbindzorg dan niet teveel verantwoordelijk op zich?
Als een organisatie alleen deelnemer is en niet het initiatief neemt voor cliënten, moet deze overeenkomst dan wel getekend worden?
Deelname, inloggen, afmelden
Als huisarts krijg ik per dag meerdere e-mails om opnieuw toegang te krijgen, hoe kan dit?
Ik ben mantelzorger van een cliënt die overleden is maar blijf maar berichten ontvangen. Wie schrijft de cliënt uit?
Ik wil geen gebruik meer maken van OZOverbindzorg, waar kan ik me afmelden?
Waarom krijg ik twee keer in de week een herinneringsbericht?
Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat nu?
Lees meer
Netwerk
Hoe kan ik een nieuwe organisatie aanmaken?
Ik wil een professional aan het netwerk toevoegen, hoe kan ik haar zoeken in het systeem?
Ik ben geen coördinator meer bij een cliënt. Hoe wijs ik een nieuwe coördinator toe en hoe kan ik mezelf verwijderen?
Hoe verwijder ik een teamlid uit ons team?
Ik kan een medewerker van mijn team niet vinden en toevoegen aan het netwerk van een cliënt. Hoe los ik dit op?
Lees meer
Toestemming
Waarom kan de naaste van de cliënt geen akkoord geven als een persoon aan het netwerk wordt toegevoegd?
Wat betekend de rode T in het netwerk?
Werken met OZOverbindzorg
Hoe voer ik basismetingen in, in OZOverbindzorg?
Ik ben als POH verantwoordelijk voor het diabetesbeleid, maar ik kan deze niet wijzigen bij een patiënt. Hoe kan ik dit instellen?
Een cliënt is overleden. Hoe schrijf ik hem uit?
Ik heb een dagcurve ingevoerd, maar ik zie dat ik een fout heb gemaakt. Hoe kan ik deze dagcurve aanpassen?
Ik wil een cliënt aanmaken, maar krijg de melding dat hij al bestaat. De cliënt is uitgeschreven. Hoe kan ik mezelf toevoegen?
Persoonlijk profiel
Ik ga met vakantie. Kan ik mijn afwezigheid en vervanger instellen?
Hoe kan ik wijzigingen aanbrengen in mijn profiel?
Koppeling HIS en Nedap
Hoe kan ik een koppeling maken met Nedap?
Hoe kan ik onze HIS koppelen aan OZO?
Categorieën
Accreditatie webinars
Tweestaps-beveiliging
Privacy en beveiliging
Samenwerkingsovereenkomst
Deelname, inloggen, afmelden
Netwerk
Toestemming
Werken met OZOverbindzorg
Persoonlijk profiel
Koppeling HIS en Nedap