Cookies helpen de website ozoverbindzorg.nl simpeler, leuker en efficiënter te maken. Natuurlijk gaan we voorzichtig om met de gegevens die we van je verzamelen. je kunt ook zelf je voorkeuren aangeven.
Dinsdag 21 januari om 7.00 's ochtends zal het platform 15 minuten lang niet bereikbaar zijn door onderhoud aan het systeem. Excuses voor het ongemak
Heb je een vraag of wil je meer informatie over OZO?
Welke vraag je ook hebt, OZO staat klaar om je te helpen. Neem contact op zodat de helpdesk antwoord kan geven op je vragen. Helpdeskmedewerker Judith: "Het geeft mij voldoening wanneer ik door te luisteren, de juiste vraag uit het verhaal kan halen om zo een passende oplossing te bieden."
De helpdesk van OZOverbindzorg is op werkdagen bereikbaar van 9:00 tot 12:30uur en van 13:00 tot 17:00 uur.
Op feestdagen zijn we gesloten, maar je kunt je vraag of bericht achterlaten of mailen naar helpdesk@ozoverbindzorg.nl.
We zijn op de volgende dagen bereikbaar tot 12:30 uur:
Goede Vrijdag
Bevrijdingsdag (5 mei)
De vrijdag na Hemelvaart
De dag voor Kerst (24 december)
27 december 2024
Oudejaarsdag (31 december)
Hoe kan ik me aanmelden voor OZO?
Ben je cliënt of mantelzorger? Vul dan onderstaand contactformulier in. Als je professionals bent of je een nieuwe organisatie wilt aanmelden, vul je dit aanmeldformulier in.
Wat moet ik doen als ik mijn inloggegevens kwijt ben?
Ga naar ozo.zorgverband.nl en klik op gebruikersnaam vergeten? of wachtwoord vergeten?
Ja! Zo kun je altijd en overal inloggen en communiceren. Download de app via deze link als je een iPhone of iPad hebt en via deze link als een telefoon of tablet van een ander merk hebt.
Ik krijg geen antwoord op mijn mail, wat moet ik doen?
Het kan onverhoopt voorkomen dat onze mail in de map ‘ongewenst’ of ‘spam’ terecht is gekomen. Check daarom deze mappen en zoek eventueel op ‘OZOverbindzorg’.
Als je voor een organisatie werkt, kan het voorkomen dat onze mail wordt geblokkeerd door de mailserver. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met jouw ICT-afdeling.
Daarnaast komen menselijke fouten voor. Het kan zijn dat je een typfout hebt gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres. Bel of mail hiervoor even naar de helpdesk, we helpen je graag verder!
Waar kan ik terecht met overige vragen?
Neem hiervoor contact op met onze helpdesk. Of vul onderstaand contactformulier in.
Kunnen we je helpen? Stuur je bericht
Heb je een vraag die langer kan wachten of zijn we nu niet bereikbaar? Stel je vraag dan via het contactformulier. Wij streven ernaar binnen 2 werkdagen te reageren.
Bedankt voor je bericht
Bedankt voor je bericht. We nemen z.s.m. contact met je op. Heb je nog een vraag? Reset het formulier d.m.v. onderstaande knop.
Oops! Something went wrong while submitting the form.