Samen maken we 100% netwerkzorg mogelijk

Header Over-Ons
vijf personen uit een gezin lopen door een bos.

We willen zorg menselijker, simpeler & efficiënter maken

Samen bouwen we aan een maatschappij waarin iedereen wordt ondersteund en creëren we het zorgecosysteem van de toekomst.

Illustratie over het gemak van OZO op de pagina Over-ons.

Overzicht gemak voor client met zorg,  de eigenwijze hulpverlener, en wat is de rol van de gemeente.

Waarom OZO?

Bellen, appen, mailen: het werkt, maar is niet efficiënt. Je communiceert vaak dezelfde informatie via verschillende kanalen naar verschillende betrokkenen: gesprekken lopen langs elkaar heen, het is moeilijker te managen en tijdrovend. Dat kan en moet slimmer.

Bij OZO werken mensen met een achtergrond in de zorg. Ze weten waar professionals tegenaan lopen en kennen de zorgen van cliënten. Zo herkent onze helpdesk problemen en zijn projectmedewerkers proactief bezig met het verbeteren van communicatievormen ten behoeve van de zorg.

Het platform is gebaseerd op open standaarden. Dat betekent dat anderen - bijvoorbeeld ontwikkelaars van andere zorg gerelateerde apps - OZO kunnen integreren of de berichtenmodule kunnen gebruiken. Op die manier maken we het makkelijker voor onze gebruikers en ontstaat er één groot zorgecosysteem.

Onze werkwijze

1.
We verbinden het hele netwerk

Cliënten, zorgprofessionals, mantelzorgers, familieleden, de leraar: iedereen die betrokken is krijgt in overleg met cliënt toegang tot OZO.

2.
We starten de samenwerking

Er worden accounts aangemaakt, we maken samenwerkingsafspraken en een projectmedewerker van OZO laat zien hoe het platform werkt. We gaan van start.

3.
We evalueren en sturen bij

Wat gaat er goed en wat kan er beter? OZO blijft ook na de start van de samenwerking betrokken en begeleid de communicatie.

Foto onze expertise op de pagina Over-ons. 

Overleg aan op kantoor tussen twee OZO medewerkers.

Onze expertise

OZO is meer dan het bieden van een communicatieplatform en alle technische expertise die daarbij komt kijken. We nemen een proactieve rol aan. Onze helpdesk- en projectmedewerkers zijn betrokken, snel en hebben relevante (zorg)ervaring. Die combinatie - technische expertise en menselijke betrokkenheid - is uniek en ontzorgt gebruikers.

Ons team zorgt dat iedereen de aandacht krijgt die hij of zij verdient. 

Als zorgontvanger, hulp- of zorgverlener weten onze 20 medewerkers hoe lastig het kan zijn om goede zorg te kunnen bieden. Dat is onze grootste drijfveer om te werken met, voor en bij OZO. Zo zorgen zij dat iedereen de aandacht krijgt die hij of zij verdient:

Welke impact maak jij?

135696
netwerken verbonden
84
gemeenten aangesloten
36362
professionals actief