Logo OZOverbindzorg
Helpdesk

Onze medewerkers van de helpdesk helpen je graag verder en zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren ( 9:00 – 17:00). Op deze pagina beantwoorden we de meest gestelde vragen, mogelijk helpt deze informatie je al verder.

Privacy en beveiliging

  • Wat is het verschil tussen OZOverbindzorg en een PGO?
  • Waarom mogen er geen meerdere personen op 1 account?
  • Wat wordt er bedoeld met de NEN 7510 en ISO 27001 certificering?
  • Doet OZOverbindzorg iets met de gegevens die in het systeem staan?
  • Word er regelmatig een back-up gemaakt van de server waar mijn gegevens op staan?
  • Wie van OZOverbindzorg heeft toegang tot mijn gegevens?
  Meer informatie

Deelname, inloggen, afmelden

  • Ik krijg een uitnodiging voor deelname maar ik weet niet wat OZOverbindzorg is?
  • Ik heb geen uitnodiging ontvangen, maar ontvang wel meldingen. Hoe kan ik inloggen?
  • Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat nu?
  • Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar krijg geen mail om een nieuw wachtwoord aan te maken?
  • Waarom krijg ik twee keer in de week een herinneringsbericht?
  • Ik wil geen gebruik meer maken van OZOverbindzorg, waar kan ik me afmelden?
  • Ik ben mantelzorger van een cliënt die overleden is maar blijf maar berichten ontvangen. Wie schrijft de cliënt uit?
  • Als huisarts krijg ik per dag meerdere e-mails om opnieuw toegang te krijgen, hoe kan dit?
Meer informatie

Netwerk

  • Hoe voeg ik een mantelzorger toe aan het netwerk bij zowel vader als moeder?
  • Ik wil het netwerk vullen bij een cliënt, maar kan geen organisaties toevoegen. Hoe los ik dit op?
  • Hoe kan ik een nieuwe professional aanmaken?
  • Ik kan een medewerker van mijn team niet vinden en toevoegen aan het netwerk van een cliënt. Hoe los ik dit
  • Hoe verwijder ik een teamlid uit ons team?
  • Ik ben geen coördinator meer bij een cliënt. Hoe wijs ik een nieuwe coördinator toe en hoe kan ik mezelf verwijderen?
  • Ik wil een professional aan het netwerk toevoegen, hoe kan ik haar zoeken in het systeem?
  • Hoe kan ik een nieuwe organisatie aanmaken?
Meer informatie

Toestemming en toestemmingsformulier

  • Wat betekend de rode T in het netwerk?
  • Waarom kan de naaste van de cliënt geen akkoord geven als een persoon aan het netwerk wordt toegevoegd?
  • Waar kan ik nieuwe toestemmingsformulieren opvragen?
Meer informatie

Werken met OZOverbindzorg

  • Ik wil een cliënt aanmaken, maar krijg de melding dat hij al bestaat. De cliënt is uitgeschreven. Hoe kan ik mezelf toevoegen?
  • Ik heb een dagcurve ingevoerd, maar ik zie dat ik een fout heb gemaakt. Hoe kan ik deze dagcurve aanpassen?
  • Ik ben als POH verantwoordelijk voor het diabetesbeleid, maar ik kan deze niet wijzigen bij een patiënt. Hoe kan ik dit instellen?
  • Een cliënt is overleden. Hoe schrijf ik hem uit?
Meer informatie

Persoonlijk profiel

  • Hoe kan ik wijzigingen aanbrengen in mijn profiel?
  • Ik ga met vakantie. Kan ik mijn afwezigheid en vervanger instellen?
Meer informatie

Koppeling HIS en Nedap

  • Hoe kan ik ons HIS koppelen aan OZOverbindzorg?
  • Hoe kan ik een koppeling maken met ONS Nedap?
Meer informatie

Download

Op deze pagina diverse verklaringen en formulieren die u kunt downloaden. Meer informatie

Meedoen?

meld je aan

Wil je deelnemen? Geef dit aan bij jouw huisarts of de thuiszorg aan. Registreren kan ook via deze website:  Neemt jouw huisarts of thuiszorgorganisatie nog niet deel? Geen punt, laat het ons weten en wij ondernemen actie. Meer informatie