Logo OZOverbindzorg
Helpdesk

Onze medewerkers van de helpdesk helpen je graag verder en zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren ( 9:00 – 17:00). Op deze pagina hebben we instructiefilmpjes staan die je laten zien hoe het communicatieplatform kunt gebruiken. Ook beantwoorden we de meest gestelde vragen, mogelijk helpt deze informatie je al verder.

Instructievideo’s

 

Download

Op deze pagina diverse verklaringen en formulieren die u kunt downloaden. Meer informatie

Privacy en beveiliging

  • Wat is het verschil tussen OZOverbindzorg en een PGO?
  • Waarom mogen er geen meerdere personen op 1 account?
  • Wat wordt er bedoeld met de NEN 7510 en ISO 27001 certificering?
  • Doet OZOverbindzorg iets met de gegevens die in het systeem staan?
  • Word er regelmatig een back-up gemaakt van de server waar mijn gegevens op staan?
  • Wie van OZOverbindzorg heeft toegang tot mijn gegevens?
  Meer informatie

Deelname, inloggen, afmelden

  • Ik krijg een uitnodiging voor deelname maar ik weet niet wat OZOverbindzorg is?
  • Ik heb geen uitnodiging ontvangen, maar ontvang wel meldingen. Hoe kan ik inloggen?
  • Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat nu?
  • Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar krijg geen mail om een nieuw wachtwoord aan te maken?
  • Waarom krijg ik twee keer in de week een herinneringsbericht?
  • Ik wil geen gebruik meer maken van OZOverbindzorg, waar kan ik me afmelden?
  • Ik ben mantelzorger van een cliënt die overleden is maar blijf maar berichten ontvangen. Wie schrijft de cliënt uit?
  • Als huisarts krijg ik per dag meerdere e-mails om opnieuw toegang te krijgen, hoe kan dit?
Meer informatie

Netwerk

  • Hoe voeg ik een mantelzorger toe aan het netwerk bij zowel vader als moeder?
  • Ik wil het netwerk vullen bij een cliënt, maar kan geen organisaties toevoegen. Hoe los ik dit op?
  • Hoe kan ik een nieuwe professional aanmaken?
  • Ik kan een medewerker van mijn team niet vinden en toevoegen aan het netwerk van een cliënt. Hoe los ik dit
  • Hoe verwijder ik een teamlid uit ons team?
  • Ik ben geen coördinator meer bij een cliënt. Hoe wijs ik een nieuwe coördinator toe en hoe kan ik mezelf verwijderen?
  • Ik wil een professional aan het netwerk toevoegen, hoe kan ik haar zoeken in het systeem?
  • Hoe kan ik een nieuwe organisatie aanmaken?
Meer informatie

Toestemming en toestemmingsformulier

  • Wat betekend de rode T in het netwerk?
  • Waarom kan de naaste van de cliënt geen akkoord geven als een persoon aan het netwerk wordt toegevoegd?
  • Waar kan ik nieuwe toestemmingsformulieren opvragen?
Meer informatie

Werken met OZOverbindzorg

  • Ik wil een cliënt aanmaken, maar krijg de melding dat hij al bestaat. De cliënt is uitgeschreven. Hoe kan ik mezelf toevoegen?
  • Ik heb een dagcurve ingevoerd, maar ik zie dat ik een fout heb gemaakt. Hoe kan ik deze dagcurve aanpassen?
  • Ik ben als POH verantwoordelijk voor het diabetesbeleid, maar ik kan deze niet wijzigen bij een patiënt. Hoe kan ik dit instellen?
  • Een cliënt is overleden. Hoe schrijf ik hem uit?
Meer informatie

Persoonlijk profiel

  • Hoe kan ik wijzigingen aanbrengen in mijn profiel?
  • Ik ga met vakantie. Kan ik mijn afwezigheid en vervanger instellen?
Meer informatie

Koppeling HIS en Nedap

  • Hoe kan ik ons HIS koppelen aan OZOverbindzorg?
  • Hoe kan ik een koppeling maken met Nedap?
Meer informatie

Meedoen?

meld je aan

Wil je deelnemen? Geef dit aan bij jouw huisarts of de thuiszorg aan. Registreren kan ook via deze website:  Neemt jouw huisarts of thuiszorgorganisatie nog niet deel? Geen punt, laat het ons weten en wij ondernemen actie. Meer informatie