Geplaatst op: 28 juni 2021

Een digitaliseringsjaar voor OZOverbindzorg (jaarverslag 2020)

Het jaar 2020 lijkt alweer lang geleden. Wij geven je een inkijkje in wat 2020 ons heeft gebracht. OZOverbindzorg heeft nieuwe digitale mogelijkheden ontdekt, door COVID-19. Zo geven we diverse webinars over het communicatiesysteem, is er een twee-staps beveiliging ingevoerd om beveiligd in te loggen en zijn er nieuwe modules toegevoegd. Ook op het gebied van duurzaamheid zijn we volop in ontwikkeling, het afgelopen jaar leerde ons dat er minder reisbewegingen nodig zijn en dat digitaal (samen)werken écht mogelijk is.

Wat lees je in ons 2020?

In ons jaarverslag lees je over de visie van OZOverbindzorg, waar we nu staan maar ook waar we naar toe werken. Ook lees je alles terug over de laatste (ICT) ontwikkelingen en hoe wij participatie en inclusiviteit in ons werk benutten.

Inhoud jaarverslag 2020:

• Zorgen doen we samen
  • Hier zijn we in 2020 gestart/in gesprek
  • Organisaties
  • 2020 in cijfers
  • Leeftijdsgroepen
  • OZOverbindzorg & jeugd
  • Inspiratiesessies
  • Inclusiviteit
  • (Cliënt)participatie
  • Nieuwe werkwijze
  • Het werkproces
  • ICT ontwikkelingen
  • ISO/NEN ontwikkelingen
  • Financieel overzicht 2020
  • Vooruitblik 2021
  • De kracht achter OZOverbindzorg
  • Laten we verbinden!

Door op deze tekst te klikken kun je het jaarverslag 2020 bekijken

Je kunt met de pijltjes aan de rechterkant van de presentatie gebruiken om door het document te bladeren. Heb je naar aanleiding van het jaarverslag nog vragen of wil je iets anders met ons delen, neem dan gerust contact met ons op.

OZOverbindzorg jaarverslag 2020 door OZOverbindzorg