Logo OZOverbindzorg
Helpdesk

Onze medewerkers van de helpdesk helpen je graag verder en zijn bereikbaar  op telefoonnummer 088-6030800. Van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren ( 9:00 – 17:00). Op deze pagina beantwoorden we de meest gestelde vragen, mogelijk helpt deze informatie je al verder!

Ik ga met vakantie. Kan ik mijn afwezigheid en vervanger instellen?

U kunt uw afwezigheid instellen in uw profiel. Voor het netwerk van de cliënt is dan zichtbaar dat u afwezig bent door een rode balk achter uw naam waar deze afwezigheid in vermeld staat. Ga hiervoor naar uw initialen (rechtsboven in beeld) en klik op ‘mijn profiel’. Scrol naar beneden en klik op het potloodje voor ‘vervangers en afwezigheid’. Hier kunt u de periode instellen waarin u afwezig bent. Klik op ‘bewaar’. Mocht u ook een vervanger in willen stellen, dan kunt u dat ook in ditzelfde veld doen. Klik op ‘voeg toe’. Zet de rol op ‘vervanger’ en klik op ‘volgende’ Als u bij 1 organisatie in OZO verbonden bent, dan vult het veld met ‘organisatie’ zich automatisch. Anders kunt u de juiste organisatie selecteren. Klik vervolgens op ‘volgende’ Selecteer de collega die u vervangt en klik op ‘bewaar’.

Hoe kan ik wijzigingen aanbrengen in mijn profiel?

Wanneer u op uw initialen (rechtsboven in beeld) klikt en vervolgens klikt op ‘mijn profiel’, kunt u in het volgende scherm diverse wijzigingen aanbrengen. Dit doet u door op het potloodje te klikken die voor het betreffende blok staat afgebeeld. Vervolgens komt u op de inhoud van dit blok terecht, waar u de gegevens kunt wijzigen.