Geplaatst op: 15 april 2020

Hoe verwijder ik een teamlid uit ons team?


Alleen ‘hoofdcontacten’ van een team kunnen teamleden verwijderen uit het teamaccount. Daarvoor doorloopt u de volgende stappen;

  •  Ga naar de knop ‘organisaties’ op de startpagina.
  •  Zoek uw organisatie op.
  •  Klik op uw team.
  •  Klik op de medewerker die verwijderd moet worden.
  •  U ziet de foto van de medewerker, met daarnaast de naam, functie en het adres van de medewerker. Daaronder ziet u de knoppen ‘profiel’, ‘verwijder’, ‘bewaar’ en ‘annuleer’.
  •  Klik op de knop ‘verwijder’ en de medewerker is uit het teamaccount verwijderd.

Het profiel van deze medewerker bestaat echter nog wel. Wanneer een medewerker uit dienst is gegaan en het account volledig verwijderd dient te worden of de medewerker dient naar een andere plaats of ander team overgezet te worden, kunt u dit mailen naar onze helpdesk; helpdesk@ozoverbindzorg.nl. De medewerker die organisatiebeheerder is, kan dit ook doen.