Logo OZOverbindzorg
Helpdesk

Onze medewerkers van de helpdesk helpen je graag verder en zijn bereikbaar  op telefoonnummer 088-6030800. Van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren ( 9:00 – 17:00). Op deze pagina beantwoorden we de meest gestelde vragen, mogelijk helpt deze informatie je al verder!

Hoe kan ik een koppeling maken met Nedap?

De koppeling die er is tussen OZOverbindzorg en ONS van Nedap is een zogenaamde SSO; Single Sign On. Dit betekent dat je als medewerker, zonder nogmaals te hoeven inloggen, van patiënt X in ONS naar patiënt X in OZOverbindzorg kan. Binnen de supportfunctie binnen ONS is na te lezen hoe de SSO aangevraagd kan worden, hier heeft OZOverbindzorg verder geen rol in. Het supportportaal is te bereiken via ONS administratie of ONS Planning.

Hoe kan ik onze HIS koppelen aan OZO?

De koppeling tussen het HIS en OZO is een zogenaamde SSO (single sign on). Dit betekent dat u als medewerker, zonder nogmaals te hoeven inloggen, van patiënt X in het HIS naar patiënt X in OZOverbindzorg kan. OZOverbindzorg heeft op dit moment met de volgende systemen een koppeling: CGM Huisarts (MIRA), Zorgdossier, Medicom en Bricks Huisarts (TetraHis). Het instellen van deze koppeling hangt af van het HIS waar u mee werkt. Klik hieronder voor de links naar de handleidingen van de HIS-koppelingen die op dit moment werkzaam zijn. OF U kunt met onze helpdesk mailen voor een handleiding; helpdesk@ozoverbindzorg.nl. Vermeld daarbij welk HIS u gebruikt.