Logo OZOverbindzorg
Helpdesk

Onze medewerkers van de helpdesk helpen je graag verder en zijn bereikbaar  op telefoonnummer 088-6030800. Van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren ( 9:00 – 17:00). Op deze pagina beantwoorden we de meest gestelde vragen, mogelijk helpt deze informatie je al verder!

Als huisarts krijg ik per dag meerdere e-mails om opnieuw toegang te krijgen, hoe kan dit?

Dit ligt aan de koppeling die er is tussen OZOverbindzorg en het huisarts informatie systeem (HIS). Waarschijnlijk zijn de inloggegevens van OZOverbindzorg vernieuwd en niet gewijzigd in het HIS. Als u binnen het HIS de gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw invoert, dan zult u geen mails meer ontvangen om opnieuw toegang te krijgen.

Ik ben mantelzorger van een cliënt die overleden is maar blijf maar berichten ontvangen. Wie schrijft de cliënt uit?

U kunt via OZOverbindzorg een bericht sturen aan de huisarts. Deze schrijft de overleden cliënt uit.

Ik wil geen gebruik meer maken van OZOverbindzorg, waar kan ik me afmelden?

U kunt hiervoor mailen met onze helpdesk; helpdesk@ozoverbindzorg.nl. Verzoeken tot het buiten gebruik stellen van gebruikers in het netwerk van de cliënt zullen binnen 5 werkdagen worden doorgevoerd. Bij verzoeken tot buiten gebruikstelling van de persoonlijke pagina en gegevens van de cliënt hanteren wij een bedenktijd van 2 weken. Na verloop van die 2 weken vragen wij de cliënt of (wettelijk) vertegenwoordiger om herbevestiging van dit verzoek. Bij herbevestiging door de cliënt zal de persoonlijke pagina en gegevens binnen 5 werkdagen na de herbevestiging buiten gebruik worden gesteld.

Waarom krijg ik twee keer in de week een herinneringsbericht?

Wanneer er een openstaande actie is, zult u 2x per week een herinnering ontvangen hiervan. Wanneer u inlogt in OZOverbindzorg, zult u in uw actielijst zien wat er nog open staat. Als u deze actie afgehandeld heeft, zult u geen herinneringsmails meer ontvangen.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat nu?

Het is voor ons niet mogelijk om een wachtwoord te achterhalen, maar met de gebruikersnaam kan er via het inlogscherm (https://ozo.zorgverband.nl) een nieuw wachtwoord aangevraagd worden met de knop ‘wachtwoord vergeten’. Er wordt dan een e-mail verzonden met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Als deze mail niet in de inbox verschijnt, is het goed om de ongewenste mail/spam te raadplegen. Mocht de mail helemaal niet binnen komen, kunt u mailen met de helpdesk van OZOverbindzorg; helpdesk@ozoverbindzorg.nl Als u uw gebruikersnaam kwijt bent, kunt u mailen met de helpdesk van OZOverbindzorg; helpdesk@ozoverbindzorg.nl

Ik heb geen uitnodiging ontvangen, maar ontvang wel meldingen. Hoe kan ik inloggen?

Het kan zijn dat de uitnodiging in uw spam of ongewenste mailbox terecht is gekomen. Het is goed om deze dus te raadplegen. Als de mail hier ook niet in staat of de link in de mail is al verlopen, kunt u mailen naar onze helpdesk; helpdesk@ozoverbindzorg.nl. Zij kunnen u een nieuwe uitnodigingsmail sturen, waarmee u een wachtwoord aan kunt maken.

Ik krijg een uitnodiging voor deelname maar ik weet niet wat OZOverbindzorg is?

OZOverbindzorg is een digitaal communicatieplatform. De persoon die zorg, begeleiding of ondersteuning ontvangt staat hierin centraal. Iedereen die betrokken is bij deze persoon kan toegevoegd worden aan diens netwerk en via OZOverbindzorg eenvoudig met elkaar communiceren en samenwerken. Waarschijnlijk bent u door een huisarts of (wijk)verpleegkundige gekoppeld aan het netwerk van een cliënt; een persoon die u kent en wie zorg ontvangt. Met het koppelen van uw gegevens aan het netwerk van deze cliënt, ontvangt u automatisch een uitnodiging tot deelname aan OZOverbindzorg. Wanneer u op de link in dit mailbericht klikt, kunt u een wachtwoord aanmaken. Hierna is uw account geactiveerd en kunt u binnen het netwerk van deze cliënt communiceren met alle overige personen/professionals.