Logo OZOverbindzorg
Persoonlijk profiel

Hoe kan ik wijzigingen aanbrengen in mijn profiel?

Wanneer u op uw initialen (rechtsboven in beeld) klikt en vervolgens klikt op ‘mijn profiel’, kunt u in het volgende scherm diverse wijzigingen aanbrengen. Dit doet u door op het potloodje te klikken die voor het betreffende blok staat afgebeeld. Vervolgens komt u op de inhoud van dit blok terecht, waar u de gegevens kunt wijzigen.

Ik ga met vakantie. Kan ik mijn afwezigheid en vervanger instellen?

U kunt uw afwezigheid instellen in uw profiel. Voor het netwerk van de cliënt is dan zichtbaar dat u afwezig bent door een rode balk achter uw naam waar deze afwezigheid in vermeld staat.

  • Ga hiervoor naar uw initialen (rechtsboven in beeld) en klik op ‘mijn profiel’.
  • Scrol naar beneden en klik op het potloodje voor ‘vervangers en afwezigheid’. Hier kunt u de periode instellen waarin u afwezig bent.
  • Klik op ‘bewaar’. Mocht u ook een vervanger in willen stellen, dan kunt u dat ook in ditzelfde veld doen.
    Klik op ‘voeg toe’.
  • Zet de rol op ‘vervanger’ en klik op ‘volgende.

Als u bij 1 organisatie in OZO verbonden bent, dan vult het veld met ‘organisatie’ zich automatisch. Anders kunt u de juiste organisatie selecteren. Klik vervolgens op ‘volgende’
Selecteer de collega die u vervangt en klik op ‘bewaar’.

 

 

Hoe kan ik een koppeling maken met Nedap?

De koppeling die er is tussen OZOverbindzorg en ONS van Nedap is een zogenaamde SSO; Single Sign On. Dit betekent dat je als medewerker, zonder nogmaals te hoeven inloggen, van patiënt X in ONS naar patiënt X in OZOverbindzorg kan. Binnen de supportfunctie binnen ONS is na te lezen hoe de SSO aangevraagd kan worden, hier heeft OZOverbindzorg verder geen rol in. Het supportportaal is te bereiken via ONS administratie of ONS Planning.