Ondersteuning

We helpen je graag verder!

Kennisbank

Vind direct alle informatie over OZO

Zo werkt OZO

Leer direct hoe je OZO gebruikt

Helpdesk

Wij geven antwoord op al je vragen 

Aan de slag!

Vraag een OZO-account aan

Maak samen met jouw huisarts of (zorg)professional een OZO-account aan en nodig alle betrokkenen uit om deel te nemen.

Breid je netwerk uit

Het kan belangrijk zijn om je netwerk uit te breiden. Zo weten alle betrokkenen gelijk wie er in jouw netwerk zitten. Hoe jij personen uitnodigt aan je netwerk, leggen wij uit aan de hand van een instructievideo.

Pas je profiel aan

Kloppen sommige gegevens niet meer? Of wil je een profielfoto instellen? Bekijk dit korte instructiefilmpje om jouw persoonlijke gegevens aan te passen! 

Veel gestelde vragen

Wanneer er voor jou een account in OZO is aangemaakt, ontvang je een mail ‘Activeer jouw OZO account’. Door te klikken op de knop in de mail, kun je jouw account in gebruik nemen.

Bekijk de instructievideo

 

Waarschijnlijk ben je door een coördinator (bijvoorbeeld een huisarts, casemanager of (wijk)verpleegkundige) uitgenodigd in een netwerk van een cliënt/jeugdige; een persoon waarbij jij betrokken bent. Met het koppelen van jouw gegevens aan het netwerk van deze cliënt/jeugdige, ontvang je automatisch een uitnodiging voor deelname aan OZO.

Wanneer je op de link in dit mailbericht klikt, kun je een wachtwoord aanmaken. Hierna is jouw account geactiveerd en kun je binnen het netwerk communiceren met de cliënt/jeugdige en alle andere deelnemers.

OZOverbindzorg is an online communication platform, where care comes together!

Why should I use OZOverbindzorg?

  • Communicate with a wholenetwork
  • Make appointments
  • Get an overview of all persons involved
  • Share photos
  • Video calling

What is unique about OZO?

  • The client is in control
  • You can read information that is shared
  • Everyone receives the same information, at the same time
  • You can work together with other professionals who work at different organizations
  • The platform is easy to use
  • And meets the security and privacy requirements (AVG and ISO-NEN certification)

Wanneer een cliënt/jeugdige niet zelf deel kan nemen, vanwege de digitale vaardigheid of anderstaligheid kan de mantelzorger/naaste diegene vertegenwoordigen in OZO. Vanzelfsprekend betrek je de cliënt/jeugdige/verantwoordelijke altijd bij het lezen of plaatsen van berichten in OZO. Wanneer er geen mantelzorger of vertegenwoordiger betrokken is, dan zal de coördinator in het netwerk deze rol vervullen.

Wanneer je een module in OZO aan zet, kun je gebruik maken van extra functies. Een coördinator in OZO kan een module voor een cliënt/jeugdige aan- en/of uitzetten. Wanneer een module is aangevinkt zie je dit terug op de startpagina van een cliënt/jeugdige op één van de blauwe knoppen. Je kunt meerdere modules tegelijk aan- en/of uitzetten.

Ontdek alle mogelijkheden in OZO

Helpdesk

Staat jouw vraag er niet bij?

Onze helpdesk gaat voor jou op zoek naar het antwoord. Stuur ons een chatbericht via de website of mail naar helpdesk@ozoverbindzorg.nl. Ook zijn wij op werkdagen van 9:00 – 17:00 te bereiken op 088 60 30 800. 

Naar kennisbank

Sluit je aan bij meer dan 150.000 gebruikers!

Aanmelden Nieuwsbrief